ua en ru

Роздрібні онлайн-продажі у в Європі до 2017 р. досягнуть майже 250 млрд дол

Автор: RBC.UA
Роздрібні продажі в мережі, за прогнозами Forrester, досягнуть обороту в 191 млрд євро (249 млрд дол) в 2017 р. в Європі в порівнянні з 112 млрд євро (146 млрд дол.) прибутку за 2012 р.

Роздрібні продажі в мережі, за прогнозами Forrester, досягнуть обороту в 191 млрд євро (249 млрд дол) в 2017 р. в Європі в порівнянні з 112 млрд євро (146 млрд дол.) прибутку за 2012 р. Згідно з аналізом динаміки даного показника, який охоплює 17 європейських країн, очікується щорічний приріст прибутку в розмірі 11%, що пов'язують з перевагами покупок в інтернеті, таких як економія часу, грошей і можливість знайти продукти, які просто недоступні в звичайних магазинах. Про це повідомляє "Росія 24"

Незважаючи на загальні несприятливі економічні перспективи, Forrester припускає, що велика частина цього зростання буде стосуватися Іспанії та Італії. Іспанія, як очікується, досягне позначки в 9,1 млрд дол в 2017 р., що складе 18% щорічного зростання, в той час як Італія виросте до 8,3 млрд євро, тобто зростання складе 16%.

Великобританія перебуває на нижній частині шкали з 10% щорічного зростання, хоча важливо відзначити, що вона стартує з позначки в 40,1 млрд євро в 2012 р., що в 10 разів більше загального обсягу продажів Італії або Іспанії. "Будучи все ще далекою від пересичення, Великобританія вже пройшла роки буму, і місцеві роздрібні торговці повинні вкладати кошти в оптимізацію та інновації, щоб залишатися конкурентоспроможними", - сказав представник Forrester.

Читайте також: Виручка світової музичної індустрії виросла вперше за 13 років

Незалежні компанії, що займаються дослідженнями технологій і ринку, також вважають, що до 2017 р. більше половини всіх грошей, витрачених на музику і DVD-диски, буде витрачено в режимі онлайн. Крім того, більше чверті всіх покупок книг будуть також зроблені через Інтернет. Це не зовсім недивно: розпад HMV у Великобританії призвів до того, що в даний час лише деякі рітейлери займаються продажем музики на фізичних носіях. Крім незалежних музичних магазинів майже всю продаж музики в даний час здійснюють або через інтернет-магазини, такі як Amazon, або за допомогою сервісів цифрового розповсюдження, таких як iTunes.

Продовольчі товари, хоча і це не самий захоплюючий сектор, також повинні бути величезним джерелом прибутку для інтернет-магазинів. Forrester говорить про те, що до 2017 р. покупці по всій Європі будуть витрачати близько 10 млрд дол в інтернеті для покупки їжі і пиття.

Ця тенденція більш активно розвивається в супермаркетах, таких як Carrefour у Франції. Останній являє собою інтеграцію NFC - кіосків з фізичним магазином, тим самим забезпечуючи зв'язок між своїми онлайн-та офлайн-пропозиціями.

У доповіді Forrester говориться також, що до 2017 р. роздрібна торгівля в мережі буде охоплювати 15% ринку у Великобританії в порівнянні з 13% в 2013 р. У Німеччині тим часом цей показник підніметься з 7% до 10%, а у Франції та Нідерландах в найближчі чотири роки зростання складе 7%. "Ринок поступово зміщується в бік інтернету, електронної комерції, яка стала відігравати все більш і більш важливу роль у національній економіці," - заявив Martin Gill, головний аналітик Forrester.