ua en ru

Обсяг продажів Unilever в I кварталі 2012 р. виріс на 11,9% - до 12,1 млрд євро

Обсяг продажів англо-нідерландської компанії Unilever Plc., що є третім за величиною в світі виробником продуктів харчування та побутової хімії, за підсумками I кварталу 2012 р. виріс на 11,9% - до 12,1 млрд євро. Такі дані наводяться в прес-релізі Unilever.

У ньому наголошується, що оборот компанії в сегменті засобів по догляду за обличчям і тілом збільшився на 20,9% - до 4 млрд 260 млн євро проти 3 млрд 525 млн євро в I кварталі 2011 р., у харчовому сегменті - на 5,5% - до 3 млрд 568 млн євро, в сегменті засобів по догляду за будинком на 9,2% - до 2 млрд 198 млн євро.

Компанія Unilever є одним зі світових лідерів з виробництва споживчих товарів. Вона була створена в 1930 р. після злиття голландської Margarine Uni і британської Lever Brothers. Бренди Unilever представлені більш ніж в 160 країнах світу. В їх число входять, наприклад, мило Dove та бульйони Knorr. Чистий прибуток компанії за підсумками 2011 р. практично не змінився і склав 4,25 млрд євро.