"Укрзалізниця" відкрила останню ділянку для швидкісних поїздів між Києвом і Донецьком

У Полтаві відбулося урочисте відкриття електрифікованоЇ ділянки залізниці "Полтава-Красноград-Лозова", яка є частиною швидкісного коридору "Київ-Донецьк". Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Як зазначив на відкритті генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України Володимир Козак, всі роботи на ділянці були проведені в найкоротші терміни, щоб забезпечити рух сучасних швидкісних експресів.

"Коли рік тому я ставив завдання електрифікувати ділянку "Полтава-Красноград-Лозова", у мене були сумніви, що ми встигнемо виконати всі роботи вчасно. Адже ця ділянка була взагалі не електрифікованою, не пристосованою до руху електропоїздів, і нам необхідно було зробити великий обсяг робіт. Не сприяли цьому і погодні умови, адже лютий і березень були суворими. Сьогодні всі роботи по модернізації цієї ділянки завершені, що дозволить вже найближчим часом пустити електропоїзди по цьому маршруту. І це заслуга нашої дружної залізничної сім'ї", - сказав Козак.

У відомстві відзначають, що із закінченням електрифікації ділянки "Полтава-Красноград-Лозова" Південної залізниці повністю переведено на електротягу найкоротший пасажирський хід між Києвом і Донецьком. Таким чином, виконана головна умова впровадження швидкісного руху і функціонування національного транспортного коридору "Київ-Харків-Красноград-Лозова-Донецьк", по якому вже найближчим часом поїдуть нові швидкісні міжрегіональні поїзда.

Крім електрифікації 176 км шляху, фахівці "Укрзалізниці" провели комплексну модернізацію ділянки - повністю реконструювали всю інфраструктуру, від систем сигналізації й зв'язку до колійного господарства. Нове технічне оснащення цієї ділянки тепер є зразком для вітчизняних залізниць.

Переклад ділянки "Полтава-Красноград-Лозова" на електротягу також дозволить залізничникам істотно скоротити витрати за рахунок відмови від дизпалива. За рік економія складе 7 млн 821 тис. грн, не враховуючи зменшення "екологічних" платежів.

Нагадаємо, що 15 листопада 2011 р., під час відкриття електрифікованої ділянки "Полтава-Кременчук", на якій згідно з концепцією розмежування вантажного і пасажирського руху були відхилені вантажні потяги, генеральним директором "Укрзалізниці" Володимиром Козаком було поставлено завдання електрифікувати ділянку "Полтава-Красноград-Лозова".

Актуально
Опитування на сайті РБК-Україна

Чи очікуєте ви дефолту в Україні?

  1. Так, дуже скоро. І наслідки будуть досить серйозні.
  2. Дефолт можливий. Але він не торкнеться простих громадян.
  3. Навряд чи. Українська фінансова система починає стабілізуватися.
  4. Ні. Комусь вигідно нагнітати обстановку.
  5. Мені все одно.
Новини
Новости партнеров
×