ua en ru

Влада Індонезії заявила про можливий крах SSJ-100 в околицях Джакарти

Автор: RBC.UA
Російський літак Sukhoi Superjet-100, що зник з екранів радарів вдень в середу, 9 травня, можливо, впав в околицях індонезійської столиці Джакарти. Про це заявив глава пошуково-рятувальної операції.

Російський літак Sukhoi Superjet-100, що зник з екранів радарів вдень в середу, 9 травня, можливо, впав в околицях індонезійської столиці Джакарти. Про це заявив в інтерв'ю ВВС глава пошуково-рятувальної операції.

Як пише в Twitter блогер і мандрівник Сергій Доля, що висвітлює показовий політ літака, за уточненими даними, на борту літака було 50 осіб, у тому числі 8 громадян Росії, двоє італійців, француз і американець. Всі решта - індонезійці.

Всі пошукові вертольоти були повернуті на базу після того, як їм не вдалося виявити зниклий лайнер. До місця передбачуваного падіння літака виїхали пошукові групи на машинах. Як очікується, вони прибудуть туди півночі за місцевим часом і почнуть пошуки рано вранці. Superjet-100 розшукують в околицях гори Салака в західній частині острова Ява.

Нагадаємо, російський літак Sukhoi Superjet-100 зник з екранів радарів під час показового польоту в індонезійській столиці Джакарті в середу, 9 травня ц.р. Незадовго до втрати зв'язку він запросив дозвіл на зниження з 10 000 до 6000 футів, спустився, почав повертати направо і зник.

В цей момент лайнер знаходився в 40 милях від аеропорту в місці, де знаходиться гора висотою 6,2 тисячі футів, також в тому районі низька хмарність.

За словами Сергія Долі, літак повинен був виробити паливо кілька годин тому. Зв'язок з літаком перервався через 20 хвилин після початку польоту, о 14.35 за місцевим часом. Під час аварії повинні були спрацювати аварійні датчики, але вони не включилися. Автоматичний маяк лиха зниклого лайнера не відповідає ні на одній аварійній частоті.

Літак пілотували росіяни Олександр Яблонцев та Олександр Кочетков. На борту Superjet-100 знаходились: штурман Олег Швецов, польотний інженер Олексій Кіркін, провідний інженер з льотних випробувань Денис Рахімов, заступник начальника з льотних випробувань Микола Мартищенко, директор з продажу компанії "Цивільні літаки Сухого" Євген Гребенщиков і менеджер по контрактам Христина Куржукова.

Авіаційна влада Індонезії висунула кілька версій події з Superjet-100, включаючи версію про захоплення літака і його зіткнення з горою в умовах низької хмарності.

У той же час, як повідомили в ОАК, передполітна підготовка зниклого літака Sukhoi SuperJet-100 була проведена в повному обсязі, і повітряне судно було справне. Перший півгодинний політ лайнера в Індонезії пройшов штатно. "За інформацією з Індонезії, зв'язок з літаком перервався через 20 хвилин після початку польоту. Літак зник з радарів. Зараз ведуться пошукові роботи, і створений оперативний штаб", - сказав представник ОАК.

Прес-аташе дипмісії Росії в Індонезії Дмитро Солодов повідомив, що в аеропорту в Джакарті створена кризова група в складі місцевих властей і співробітників посольства для з'ясування обставин події.

SSJ-100 прибув до Джакарти 9 травня в рамках демонстраційного туру по шести країнам Азії. Раніше літак побував в М'янмі, Пакистані та Казахстані і до 14 травня повинен був відвідати Лаос і В'єтнам. Як повідомлялося, індонезійська сторона планувала купити російський Superjet 100. Саме з цією метою літак знаходився на території Індонезії і здійснював демонстраційний політ.

Варто відзначити, що всього три дні тому - 6 травня - в аеропорту Казані стався інцидент з Sukhoi Superjet-100: при посадці лайнер на якийсь час викотився зі злітно-посадкової смуги і через деякий час знову повернувся на неї, після чого пасажирів висадили.

Раніше, 16 березня 2012 р. літак, що летів в Астрахань, через проблеми з шасі був змушений повернутися до Москви. З цієї ж причини 25 грудня 2011 р. літак SSJ-95 (модифікація Sukhoi SuperJet 100) не зміг вилетіти з Мінська.

Нагадаємо, в грудні 2011 р. президент ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) Михайло Погосян повідомив, що в 2012 р. компанія планує виготовити більше 20 літаків Sukhoi SuperJet 100 (SSJ-100).

Sukhoi SuperJet-100 - регіональний літак нового покоління, розроблений і вироблений компанією ЗАТ "Цивільні літаки Сухого" за участю Alenia Aeronautica. Перший Superjet 100 був представлений публіці 26 вересня 2007 р. на заводі в Комсомольську-на-Амурі, там же ж 19 травня 2008 року він успішно здійснив перший тестовий політ. Перший комерційний рейс відбувся три роки тому.

Сімейство літака Sukhoi SuperJet-100 розраховане на дальність польоту до 4 тис. 400 км. Воно складається з двох літаків пасажиромісткістю 75 (модифікація RRJ-75В) і 95 крісел (RRJ-95B). SSJ-100 замінить застарілі Ту-134, Як-42 і інші регіональні літаки. В даний час три літаки SSJ-100 експлуатуються авіакомпаніями "Армавіа" і "Аерофлот".