Витрати Microsoft на гарантійний сервіс Xbox в IV кварталі 2006-2007 фінансового року складуть до 1,15 млрд дол.

Витрати компанії Microsoft Corp. на гарантійне обслуговування ігрових консолей Xbox 360 можуть скласти в IV кварталі 2006-2007 фінансового року, що завершився 30 червня ц.р. до 1,15 млрд дол. Така інформація міститься в прес-релізі компанії. У заяві Microsoft указується, що компанія витратить на гарантійну програму для Xbox 360 від 1,05 до 1,15 млрд дол. Це пов'язано з "неприпустимим числом" заявок на ремонт відеоприставок, отриманих останнім часом. Компанія також повідомила, що збільшила гарантійний термін для Xbox 360 до трьох років. Компанія чекає, що обсяг продажу цього вигляду продукції опиниться нижче запланованого раніше. Microsoft зіткнулася з труднощами в реалізації і підтримку Xbox 360 відразу після її випуску на ринок в 2005 р. У 2005 р. аналітики підрахували, що Microsoft зазнає збитки від кожної проданої ігрової приставки Xbox. На той момент сума, витрачена компанією на виробництво і тестування цієї відеоігрової консолі в перерахунку на кожну приставку, яку планувалося продати, була на 40% вище за її роздрібну ціну. У 2006 р. фінансовий директор Microsoft Кріс Лідделл заявив, що одним з негативних чинників розвитку компанії є низький рівень об'єму продажу ігрових програм для першої ігрової консолі Xbox. В основному, це пов'язано з виходом в продаж нової версії Xbox 360, великі витрати на розробку якої також були відмічені К.Лідделлом в числі негативних чинників. Чистий прибуток найбільшого світового виробника програмного забезпечення Microsoft Corp. у III кварталі 2006-2007 фінансового року, що завершився 31 березня ц.р., виріс на 65,4% - до 4,93 млрд дол. в порівнянні з 2,98 млрд дол. за січень-березень 2006 р.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся