ua en ru

За три квартали 2006 р. в Україні продано 1 млн карт пам'яті на суму 40 млн дол., - AVentures Group.

До кінця 2006 р. на ринку України буде продано близько 1,8 млн карт пам'яті. При цьому основу продажів складуть карти пам'яті, що набувають для використання в мобільних телефонах, - більше 56% всіх продажів. Такий прогноз сьогодні оприлюднив президент холдингу AVentures Group Володимир Колодюк, грунтуючись на результатах дослідження ринку Flash Memory Cards, проведеного аналітиками холдингу. За оцінками аналітиків холдингу AVentures Group за три квартали поточного року кінцевим користувачам було продано 1 млн карт пам'яті на суму 40 млн дол. США, при цьому продажі третього кварталу склали 570 тис. шт. на суму 19,3 млн дол. "У перебігу дев'яти місяців 2006 року найбільш затребуваним форматом був формат SecureDigital (21,7% продажів). В той же час, у зв'язку з кількісним зростанням продажів мобільних телефонів, що мають внутрішній слот для карт пам'яті, збільшується частка карт, призначених для використання, в першу чергу, в мобільних терміналах - RS-MMC (17,2 %), SD Micro (17,1 %), Мemory Stick Duo (14,2%)", - відзначив керівник департаменту маркетингових досліджень холдингу AVentures Group Сергій Дорофєєв, повідомляє прес-служба компанії. За період з початку року наголошується зниження вартості карт пам'яті - щокварталу від 5% до 30% залежно від типу карти. Найвищий темп зниження вартості був відмічений на карти RS-MMC місткістю 512 МБ і 1 ГБ, а також SD- карти місткістю 1 ГБ (30% щокварталу), найменший спад вартості - по картах xD-Picture (15% щокварталу з початку року). Середня собівартість карти за період з початку року склала 40 дол., при цьому даний показник знизилися з 46,2 дол. в першому до 33,9 дол. в третьому кварталі. За обсягом використовуваній пам'яті продажу Flash Memory Cards за 9 міс. 2006 р. розподілилися таким чином: 512 MB - 39,6 %, 1 GB - 27,8 %, 256 MB - 22,5%, 128 MB - 6,1 %, 2 GB-3,6%. При цьому, в окремо взятому третьому кварталі карти пам'яті об'ємом в 1 GB розширили частку до 33,5 % за рахунок зниження продажів карт пам'яті з меншим об'ємом. Частка карт пам'яті, що набувають для використання в мобільних терміналах, в третьому кварталі небагато знизилася по відношенню до перших двох кварталів і досягла 52%, в першому і в другому кварталі дані показники складали 56% і 53% відповідно. Це пояснюється тим, що в структурі продажів карт пам'яті другий і третій квартал - період активних продажів пристроїв, призначених для використання в цифрових фотоапаратах і відеокамерах. За прогнозами експертів холдингу в четвертому кварталі частка карт для використання в мобільних терміналах збільшиться, що за підсумками 2006 р. приведе до їх сумарної частки у продажу 56%. Холдинг AVentures Group працює на українському ринку IT-електроніки з 1994 р. Зараз в холдинг входять Група дистриб'юторських (Direct Line, Udicom, Service Master), і Група роздрібних (Unitrade, City.com, melofon) компаній, а також компанія по управлінню комерційною нерухомістю - TRE'n'D (Trade Real Estate and Development), консалтингова компанія B.zone (Бізнес Зона). Оборот холдингу AVentures Group в 2005 році склав 430 млн дол., за прогнозами, в 2006 р. сумарний оборот холдингу складе 1 млрд дол.