ua en ru

Ю.Тимошенко доручила Мінекономіки і Мінтрансзв'язку внести зміни до нормативної бази щодо умов проведення тендерів.

Прем'єр-міністр Юлія Тимошенко доручила Мінекономіки і Мінтрансзв'язку внести зміни до існуючої нормативної бази щодо умов проведення тендерів. Таке доручення вона дала голові Укравтодору Вадиму Гуржосу, в.о. міністра транспорту і зв'язку Василю Шевченку і представникові Мінекономіки під час робочої поїздки в Рівненську область, передає кореспондент РБК-Україна. "Буде новий закон про державні закупівлі, і треба обов'язково врахувати показники якості і їх тестування", - сказала прем'єр. Ю.Тимошенко зауважила, що внесення змін до існуючої нормативної бази в частині проведення тендерних процедур необхідні для запобігання існуючої практики, що дозволяє переможцям тендерів на виконання робіт на бюджетні кошти надалі вносити зміни до вже укладених контрактів. "Не треба давати можливість для перегляду. Мінекономіки і Мінтрансзв'язку необхідно удосконалити нормативну базу, щоб не можна було виграти тендер, а потім робити, що завгодно", - сказала вона. У свою чергу В.Гуржос повідомив, що на даний час до Укравтодору звернулися підрядчики, що виконують будівництво на трасі Київ - Чоп, з проханням переглянути кошторисну вартість робіт. За його словами, вони це аргументують тим, що контракти укладались при валютному курсі 6,2 грн/євро, тоді як зараз він перевищує 10 грн/євро. "Ми поки не погоджували ніяких змін, ми просили їх обґрунтувати всі витрати", - сказав В.Гуржос. У свою чергу Ю.Тимошенко відзначила, що при виконанні робіт практично на 100% використовуються українські будматеріали і українське робочі. "Очевидно, що вони не враховують здешевлення будматеріалів", - сказала Ю.Тимошенко. Вона також доручила Укравтодору забезпечити проведення додаткових робіт щодо виконання умов контракту, згідно з якими автодороги першої категорії (які належать до траси Київ -Чоп) повинні бути заасфальтовані. Згідно з умовами контракту, роботи на трасі Київ - Чоп ведуть шість компаній. Серед них п'ять зарубіжних і одна українська. Генпідрядником є італійська Tudini, підрядниками - македонська "Граніт" і турецька "Онур".