Wikimedia Foundation розслідує діяльність британського підрозділу щодо публікації проплачених статей

Некомерційний фонд Wikimedia Foundation, що підтримує роботу вільної онлайн-енциклопедії "Вікіпедія", почав розслідування діяльності свого британського підрозділу, залученого в скандал з публікацією проплачених статей. Приводом для цього стали PR-послуги, які надавали два почесних редактора сайту - Роджер Бамкін і Максиміліан Кляйн, передає "Росія-24".

Минулого тижня редакторів викрили у використанні "Вікіпедії" в інтересах своїх клієнтів. Бамкіна звинуватили в тому, що він за гроші розміщував в блоці "Чи знаєте ви?" статті, пов'язані з Гібралтаром, щоб залучити в країну більше туристів. Кляйна запідозрили в правці текстів замовників, щоб їх сайти виявлялися на більш високих позиціях в пошуковій видачі.

Через кілька днів Бамкін звільнився з проекту, заявивши, що не порушував жодних етичних норм. При цьому його підтримали багато колег з Wikimedia UK, пише CNET. Кляйн в публікації платних текстів не зізнався, але незабаром видалив свій сайт UntriWiki, що пропонує PR-послуги в "Вікіпедії".

На час розслідування підрозділ фонду у Великобританії не зможе приймати пожертвування. Крім того, благодійні внески, перераховані на рахунок Wikimedia UK, будуть заморожені.

Читайте також: Mail.ru Group планує отримати контрольний пакет акцій "ВКонтакте", - джерело

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся