Виручка рекламної компанії WPP в I кварталі 2006 р. виросла на 23,4% - до 1,99 млрд євро.

НовиниЕкономіка    21.04.2006 - 10:03
Виручка другої в світі по величині рекламної компанії британської WPP Group Plc. у I кварталі 2006 р. виросла на 23,4% - до 1,38 млрд фунтів стерлінгів (1,99 млрд євро) в порівнянні з 1,11 млрд фунтів стерлінгів (1,62 млрд євро), отриманими за аналогічний період роком раніше. Такі дані містяться в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії. Компанія пов'язує зростання виручки за звітний період із збільшенням попиту на свої послуги на ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Латинської Америки, Африки і Близького Сходу.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top