Виручка французької LVMH в I кварталі 2006 р. виросла на 15,2% - до 3,56 млрд євро.

НовиниЕкономіка    20.04.2006 - 09:19
Виручка французької групи Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), найбільшого в світі виробника предметів розкоші, в I кварталі 2006 р. виросла на 15,2% - до 3,56 млрд євро в порівнянні з 3,09 млрд євро, отриманими за аналогічний період роком раніше. Такі дані містяться в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії. Згідно з опублікованими даними, підрозділ предметів одягу і речей з шкіри оголосив про збільшення виручки за I квартал 2006 р. на 14,1% - до 1,3 млрд євро в порівнянні з 1,14 млрд євро роком раніше. Найбільше зростання за звітний період показав підрозділ винної і алкогольної продукції: зростання виручки склало 23,2% - до 632 млн. євро в I кварталі 2006 р. (513 млн. євро в I кварталі 2005 р.). Виручка від продажів косметичної і парфюмерної продукції за звітний період виросла на 17,8% і склала 597 млн євро проти 507 млн євро, отриманих за аналогічний період роком раніше.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top