ua en ru

В.Ющенко підписав закон про державне цінове регулювання ринку сільгосппродукції.

Президент України Віктор Ющенко підписав закон №1447-VI "Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення механізмів державного регулювання ринку сільськогосподарської продукції", прийнятий парламентом 4 червня 2009 р. Про це повідомляє прес-служба глави держави. Зокрема, законодавчим актом передбачено створення Державного інтервенційного фонду, який "формується Аграрним фондом за рахунок фінансових інтервенцій і заставних закупівель та використовується для здійснення товарних інтервенцій з метою забезпечення цінової стабільності". Об"єктами державного цінового регулювання, згідно із законом, є: пшениця тверда; пшениця м"яка; зерно суміші пшениці та жита (меслин); кукурудза; ячмінь; жито озиме; жито ярове; горох; гречка; просо; овес; соя; насіння соняшнику; насіння ріпаку; насіння льону; шишки хмелю; цукор-пісок (буряковий); борошно пшеничне; борошно житнє; м"ясо та субпродукти забійних тварин та птиці; молоко сухе; масло вершкове; вовна; олія соняшникова; овочі та фрукти. На кожний вид сільськогосподарської продукції (товар), визначений відповідно до стандартів і який є об"єктом державного цінового регулювання, встановлюються мінімальні або максимальні інтервенційні ціни. Для об"єктів державного цінового регулювання (видів сільськогосподарської продукції та товарів), зазначених у пункті 3.3.1 цього закону, встановлюється гранична торговельна надбавка (націнка) на рівні не вище 20% оптово-відпускної ціни виробника (митної вартості) до кінцевого споживача. Передбачено також, що мінімальна інтервенційна ціна окремого об"єкта державного цінового регулювання є єдиною на всій території України. Законом визначено, що Аграрний фонд може здійснювати закупівлю або продаж визначених об"єктами державного цінового регулювання товарів, що не пов"язана з державним ціновим регулюванням, лише за рішенням Кабінету міністрів України. При цьому ціни закупівлі або продажу не повинні бути вищими/нижчими більш як на 20% максимальної/мінімальної інтервенційної ціни, встановленої на поточний маркетинговий період для об"єкта державного цінового регулювання.