У Societe General виявлена "чергова аномалія" з рахунком одного з клієнтів банку в Сінгапурі.

Societe General, другий за вартістю активів французький банк, розслідує «аномалії», що виникли з рахунком одного з клієнтів банку в Сінгапурі, повідомив сьогодні банк, пише РБК daily. У фінансовій організації не уточнили, про що йдеться, зазначивши, що проблема може критися в помилці на рахунку одного з клієнтів, яку не помітив співробітник сінгапурського відділення банку.

В даний час банк проводить внутрішній аудит з метою з'ясування розмірів помилки, а також причин, за якими вона могла виникнути, повідомив представник банку Джоліан Бартроуп. Він не зміг уточнити, чи були виявлені помилки на інших рахунках і яка кількість клієнтів постраждало від них.

Два роки тому з банком вже виникала неприємність з вини співробітника. В розпал фінансової кризи в Societe Generale виявили, що один молодший співробітник банку, що займається інвестиціями, протягом двох років проводив шахрайські операції і заподіяв збиток на суму 4,9 млрд євро. Співробітник був звільнений і заарештований, проте незабаром звільнений з-під слідства.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся