В Україні можуть подорожчати не тільки імпортні, а й вітчизняні автомобілі, - виробники авто

В Україні можуть подорожчати не тільки імпортні, а й вітчизняні автомобілі. Виробники стверджують, що можуть не встигнути на 1 вересня виконати вимоги закону, і в цьому випадку збір пошириться і на них, пише "Комерсант-Україна".

"Ми не встигаємо на 1 вересня виконати вимоги закону. На створення виробничої програми та її реалізації буде потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо", - говорить керівник відділу по зв'язках з громадськістю компанії "Єврокар" (виробляє Skoda) Олена Гавинский.

У ЗАЗу поки теж немає такої програми, говорить віце-президент з виробництва корпорації "Укравто" Олег Папашев: "Ми додаємо зараз всі зусилля щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів - майданчики для пунктів у нас вже є. Якщо мережа не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір".

В "Богдані" та АІС це питання не прокоментували.

Саме вітчизняні автовиробники наполягали на введенні з 1 вересня утилізаційного збору, який сплачується при імпорті автомобілів в країну. Виробники звільняються від його сплати за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць. При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з приймання (в кожному місті з населенням від 50 тис. чол.) І розбиранні (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.

"Єврокар" вже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис., що еквівалентно утилізаційних збору. Папашев говорить, що його компанія все ж розраховує встигнути виконати вимоги закону і поки ціни не підвищувала. АІС прийме рішення з даного питання тільки у вересні, зазначив директор з маркетингу компанії Сергій Боровик. В "Богдані" це питання поки не коментують.