Україні належить нормувати доставку небезпечних вантажів до морських портів, - експерт.

Україні належить освоїти рекомендовану Міжнародною морською організацією (ММО) систему попереднього повідомлення про небезпечні вантажі, що ввозяться в порт з боку моря або суші. Про це РБК-Україна повідомили експерти Національної спеціалізованої організації за оцінкою транспортної небезпеки вантажів “Морсервіс". Вантажовідправники країн СНД формують партії вантажів і класифікують небезпеки за старими правилами морського перевезення вантажів в місцях виготовлення, там же проходять митний огляд і пломбують транспортні засоби. Часто порт навіть не знає про зміст контейнера. Дискусійним залишається питання про застосування правил морського перевезення вугілля, мінеральних добрив, феросплавів, насіння олійних культур, окатишів, нафтового коксу, пека, комбікормів і ін. Через відсутність в Україні відповідних національних правил перевезення, легалізацію міжнародних Кодексів, з вини відправників або власників вантажів занижується потенційна небезпека їх транспортування, різко збільшуючи ризик для здоров'я докерів і ін. працівників портів, екіпажів судів, навколишнього природного середовища. Для вирішення цієї проблеми законодавцям і транспортникам України належить ввести рекомендовану ММО нову редакцію Кодексу безпечної практики перевезення твердих навалювальних вантажів (BC Code).
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся