Україна в жовтні 2008 р. залишилася практично єдиною країною в Європі, що зберегла зростання продажів автомобілів.

Україна в жовтні залишилася практично єдиною країною в Європі, що зберегла зростання продажів нових автомобілів, повідомляє аналітична компанія Auto-consulting, передає Reuters. За даними компанії, продажі в жовтні виросли на 14% в порівнянні з вереснем ц.р. і на 2% щодо жовтня 2007 р. "Після заборони дострокового зняття депозитів і стрімкої девальвації гривні покупці кинулися в автосалони і скуповували майже все, що було номіновано в гривні по колишньому курсу", - йдеться в повідомленні аналітиків. Глобальна фінансова криза стала причиною вилучення населенням депозитів з українських банків, що змусило центральний банк "заморозити" внески і різко посилити умови кредитування. Курс гривні різко знизився. Впродовж останніх декількох тижнів представники автомобільної галузі України заявляли, що глобальна фінансова криза і різке зниження виданих на придбання машин кредитів призвели до істотного падіння попиту на автомобілі і вони вимушені скорочувати плани виробництва. Місцеві виробники вимагають, щоб уряд і парламент ввели високі обмежувальні мита на імпорт нових автомобілів і надали преференції українським компаніям. Обсяг продажів нових автомобілів в Україні в 2007 р. виріс на 46% - до 542 тис. одиниць з 371 тис. в 2006 р. У 2006 р. зростання продажів складало 40%. За даними Держкомстату, виробництво нових автомобілів в Україні в жовтні 2008 р. склало 30 тис. одиниць, що на майже 25% нижче за показник жовтня 2007 р. і на 18,2% нижче за рівень вересня. У 2007 р. виробництво легкових автомобілів виросло на 42,2% - до 380 тис. одиниць в порівнянні з 267 тис., вироблених у 2007 р.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся