ua en ru

Майже тисяча клієнтів "Київоблгазу" скористалася новою послугою Callback

Майже тисяча клієнтів "Київоблгазу" скористалася новою послугою Callback Фото: газотранспортні мережі

Нова послуга дозволяє клієнту отримати консультацію від оператора контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок

За місяць з моменту функціонування в "Особистому кабінеті" споживача газу послуги "Зателефонуйте мені" майже тисяча клієнтів ПАТ "Київоблгаз" скористалася новим сервісом. Про це повідомляє прес-служба компанії.

З допомогою такої опції споживач може створити заявку у своєму аккаунті на сайті 104.ua та вказати контактний номер, за яким в найкоротші терміни передзвонить оператор контакт-центру компанії.

"Введення послуги зворотного дзвінка є черговим кроком компанії у напрямку налагодження зручної комунікації зі своїми клієнтами. Адже нова послуга дозволяє клієнту отримати консультацію від оператора контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок і час на очікування відповіді оператора", - повідомили в прес-службі.

При отриманні заявки на зворотній дзвінок вільний спеціаліст контакт-центру зв'язується з клієнтом. На сьогодні, цією послугою можуть скористатися всі зареєстровані в "Особистому кабінеті" споживачі, яких вже налічується понад 130 тисяч.

"Протягом двох років ми здійснили справжній прорив у розвитку клієнтоорієнтованості компанії, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Київоблгаз" Інна Фудар - першим кроком було створення контакт-центру - єдиного телефонного номера для зв'язку з фахівцями компанії. Крім цього ми ввели п'ять способів передачі показань лічильника і багатофункціональну платформу для управління своїм особистим рахунком "Особистий кабінет". На цей раз черговою нашою новинкою стала опція Callback".

Для замовлення послуги необхідно зайти в "Особистий кабінет" на сайті 104.ua і в нижній частині натиснути кнопку "Зателефонуйте мені". Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку і зателефонує за номером, який вказаний клієнтом.

"Така функція особливо зручна для споживачів в пікові періоди звернень, коли телефонні лінії перевантажені. Серед найбільш поширених звернень споживачів через функцію Callback були питання про стан свого особового рахунку, заборгованостей, установка лічильників газу, а також про нововведення на ринку природного газу", - йдеться в повідомленні "Київоблгазу".

Щоб стати користувачем "Особистого кабінету" і користуватися усіма його опціями, потрібно лише зареєструватися на сайті 104.ua. Для цього знадобляться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. Якщо при реєстрації або сервісу виникають технічні проблеми, про них необхідно повідомити службу підтримки за електронною адресою support@104.ua.