ru ua

Центральний телеканал може заробляти на прихованій політрекламі до 1 млн дол. на тиждень, - А.Шевченко (БЮТ).

Центральний телеканал може заробляти на прихованій політичній рекламі до 1 млн дол. на тиждень. Про це сьогодні заявив кандидат у народні депутати від БЮТ Андрій Шевченко під час круглого столу "Особливості агітаційної кампанії і висвітлення в ЗМІ позачергових виборів", який проходив в РБК-Україна. За його словами, зараз на усіх центральних телеканалах України існує чітка установка, за якою безкоштовно у випусках новин можуть з'являтись виключно Президент та прем'єр-міністр. Решта, зокрема і політичні сили, яких представляють лідери держави, мають оплачувати подібну інформацію. "В цих умовах перед штабами стоїть реальна дилема: чи іти на ці правила гри і носити гроші, чи залишитись за бортом виборчої агітації", - сказав А.Шевченко. Він зазначив, що подібна ситуація не має суттєвих відмінностей від періоду цензури та темників, тому що громадяни не отримують достатньо інформації про те, що відбувається у державі. За наведеними представником БЮТ даними, вартість "гостьової" студії на провідних телеканалах країни сягає 70 тис. дол., а вартість інформаційного сюжету у вечірньому випуску новин може доходити до 25 тис. дол. "За моїми підрахунками один центральний телеканал за тиждень може збирати до 1 млн дол. за приховану рекламу, за "джинсу", - наголосив він. Загалом же, за словами А.Шевченка, агітаційна кампанія 2007 р. містить у собі багато сірої та недобросовісної реклами, а суб'єкти виборчого процесу не дотримуються усіх вимог законодавства. Він наголосив, що чинне законодавство щодо ведення виборчої агітації є недосконалим, тому потребує суттєвого доопрацювання. На думку представника БЮТ, вирішення саме цього питання має стати одним із перших в порядку денному роботи Верховної Ради VI скликання.