ua en ru

Тунель під Ла-Маншом може припинити роботу до 2007 р. через борги компанії-оператора.

Eurotunnel, компанія - оператор тунеля під Ла-Маншом, повідомила сьогодні, що її майбутнє знаходиться під загрозою. "Ми не можемо гарантувати, що тунель працюватиме в 2007 р., якщо кредитори не дозволять нам провести глобальну фінансову реструктуризацію", - заявив сьогодні голова ради директорів Eurotunnel. Компанія вперше звернулась з офіційним проханням про реструктуризацію боргів, загальна сума яких перевалила за 6 млрд фунтів стерлінгів (10,5 млрд дол.). Велика частина з них доводиться на витрати, пов'язані з будівництвом дорогого проекту, яке було почато в 1987 р. Причиною такого положення справ стала невисока популярність тунеля серед пасажирів. Як відзначає Бі-бі-сі, поточний пасажиропотік компанії серйозно не дотягує до цифр, намічених в бізнес-планах. Кількість пасажирів у вагонах економ-класса (сидячі місця) за підсумками I кварталу 2006 р. опинилося на 16% нижче за дані річної давності. Кількість пасажирів у вагонах класу люкс (купе) впало на 27%. Проте виручка за звітний період скоротилася трохи і склала 131,5 млн фунтів стерлінгів (230 млн дол.) проти 131,6 млн фунтів стерлінгів (231 млн дол.) роком раніше. У 2005 р. в рамках плану по скороченню витрат компанія Eurotunnel пішла на скорочення 900 робочих місць.