Телекомпанії і рекламні агентства Грузії, України і Азербайджану ввели пільговий тариф на рекламу грузинського вина.

Ряд телекомпаній і рекламних агентств Грузії, України і Азербайджану ввели пільгові ціни на рекламу грузинського вина. За інформацією телекомпанії "Руставі 2", яка є одним з ініціаторів цієї акції, очікується, що аналогічну підтримку грузинським виробникам винної продукції нададуть рекламні агентства країн Балтії і Казахстану. Понижені також розцінки на розробку дизайну реклами грузинських вин. Акція продовжиться до кінця року. Винарі Грузії, за їх словами, задоволені таким рішенням. Воно, вважають винарі, допоможе просуванню грузинської продукції на нові ринки збуту, що стало особливе актуальним після введення Росією ембарго на імпорт вин з Грузії. Раніше уряд Грузії, враховуючи важке фінансове положення грузинських винарів через втрату російського ринку, відстрочив їм виплату податків до бюджету на три місяці.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся