ua en ru

Сувенірка через Інтернет? Вам в «Вольф»!

Сувенірка через Інтернет? Вам в «Вольф»!

Нагадаємо, що влітку Інтернет-магазин «Поліграфія Онлайн» розширив асортимент. До вже звичної для споживачів типової поліграфічної продукції (флаєри, візитки, конверти, листівки, буклети, хенгерів) додалися нові позиції: прямокутна табличка, друк на флешках, друк на запальничках, магніти.

Мотиви

Розширення асортиментного ряду покликане задовольнити маркетингові потреби представників корпоративного бізнесу і врахувати інтереси кінцевих клієнтів. Представники сегмента В2В, так і кінцеві замовники, потребують не тільки поліграфічної продукції, але і в брендованої «роздатці» (флешках, запальничках, ручках), в трохи більш дорогих корпоративних сувеніри, одяг з фірмовою символікою.

Сувенірка через Інтернет? Вам в «Вольф»!

Тому у Всеукраїнській мережі друкарня «Вольф» прийняли стратегічне рішення розвивати напрямок рекламно-сувенірної продукції. При формуванні асортименту були обрані позиції, які продаються найкраще: ручки, флешки, запальнички, футболки.
За словами керівника філіальної мережі Всеукраїнської мережі друкарня «Вольф» Тетяни Петрик, в ГК «Вольф» готові організувати всі процеси замовлення «сувенірки» таким чином, щоб задовольнити велику кількість запитів.

Реалізація

Розширення асортименту послуг, які друкарня «Вольф» продає онлайн, торкнулося не тільки рекламно-сувенірної продукції і пари допоміжних позицій (магніти на холодильники і таблички). Компанія успішно розвиває проект «Біржа дизайну», планує на комерційній основі розробляти сайти.

«Ми постійно розширюємо сферу послуг, адже час, у яке ми живемо, дуже динамічно. Сьогодні клієнти хочуть отримати весь комплекс послуг в одного підрядника, -- розповідає Тетяна Петрик. -- На наших онлайн-ресурсах клієнти можуть замовити необхідну поліграфію, супутню рекламно-сувенірну продукцію, дизайн, а в перспективі і сайт».

Багатьом корпоративним клієнтам зручніше працювати з великим підрядником і формувати з ним тривалі партнерські відносини.
Доречна аналогія з супермаркетом. На «Поліграфії Онлайн» корпоративні клієнти знайдуть весь необхідний асортимент продуктів.
Асортимент рекламно-сувенірної продукції незабаром буде представлений більш широкої, але уніфікованої лінійкою.

Переваги «Вольфа»: замовити «сувенірка» просто

Часто при пошуку рекламно-сувенірної продукції виникають такі складнощі з узгодженням кількості і вартості, що клієнтові простіше замовити вже звичний асортимент продукції. Завдання друкарні «Вольф» - не ускладнити, а спростити вибір клієнта.

Сувенірка через Інтернет? Вам в «Вольф»!
Які ж переваги дає клієнту робота з «Вольфом» в сегменті рекламно-сувенірної продукції?

• Всеукраїнська мережа друкарня «Вольф» надає налагоджений сервіс в онлайні, з вітриною у Мережі, яка містить готові рішення;
• розвиток напрямки рекламно-сувенірної за принципом Web-to-Print (в корпоративному сегменті замовлення продукції через Інтернет відрізняє мінімалізм. Крім того, творці Інтернет-магазинів поліграфії зазвичай розміщують уніфікований набір продуктів з базовими характеристиками, пов'язаними з вибором матеріалів, барвистості і пр. Це зручно для кінцевих клієнтів);
• економія часу і коштів замовника;
• величезний досвід маркетингової діяльності, у тому числі в сегменті брендування продукції, участі у виставках, проведення промоакцій. Маркетинг Всеукраїнської мережі друкарні «Вольф» побудований за принципом «Роби як я». Компанія обов'язково пропонує клієнтам Інтернет-магазину користуватися послугою гібридного лакування, яку активно використовує для брендування своєї продукції. Подібний підхід «Вольф» сповідує і в сегменті рекламно-сувенірної продукції;
• клієнти Всеукраїнської мережі друкарня «Вольф» можуть розраховувати на грамотну консультацію менеджера, відвідавши київські офіси компанії або офіс будь-якого дилера в регіонах;
• позитивна репутація (на рекламному ринку вистачає недобросовісних підрядників, які, використовуючи некомпетентність замовників, змушують переплачувати за послуги сумнівної властивості);
Таким чином, в друкарні «Вольф» дають зрозуміти клієнтам, що процес замовлення рекламно-сувенірної продукції може бути простим і зрозумілим. Замовляти «сувенірка» можна на основі уніфікованого асортименту і простих шаблонів, розміщених на сайті.

Що далі

Сьогодні Всеукраїнська мережа друкарня «Вольф» виконує понад 1000 поліграфічних замовлень онлайн щодня. Кожному з клієнтів у перспективі запропонують розмістити в онлайн-магазині і замовлення на виготовлення рекламно-сувенірної продукції.
Роздумують власники «Поліграфії Онлайн» та про організації оптового продажу сувенірів на сайті.
У «Вольф» планують стимулювати активних замовників поліграфічної продукції, презентуючи їм корпоративні сувеніри.
Напрямок рекламно-сувенірної продукції буде розвиватися в рамках єдиної корпоративної структури та єдиної стратегії. В цей процес будуть залучені всі офіси продажів Всеукраїнської мережі друкарня «Вольф» (їх сьогодні 27!, у всіх регіонах України).
Тетяна Петрик не виключає, що вибір рекламно-сувенірної продукції в регіональних офісах буде більш широким, ніж у магазині «Поліграфія Онлайн».
Слідкуйте за нашими новинами на https://wolf.ua