ua en ru

Суд Франції сьогодні розгляне питання про реструктуризацію боргу Eurotunnel кредиторам на 9,1 млрд євро.

Французький суд сьогодні розгляне питання про реструктуризацію боргу оператора тунелю під Ла-Маншем Eurotunnel кредиторам на суму 9,1 млрд євро. Попередня спроба компанії досягти домовленості з кредиторами про реструктуризацію боргу в 9,1 млрд євро була невдалою. Таку заяву сьогодні зробили представники Eurotunnel. За їх словами, умови останнього варіанту угоди по реструктуризації боргу, запропонованого Eurotunnel напередодні, задовольняли "більшості" запитів кредиторів, проте були знехтувані ними. "Тепер Eurotunnel вимушений просити захисту від кредиторів в Паризькому суді у торгових справах, відповідно до законодавства Франції, - повідомив глава компанії Жак Гунон. - Якщо угода про реструктуризацію не буде досягнута, і суд відхилить позов Eurotunnel, компанія вже на початку майбутнього року не зможе платити по відсотках на суму боргу". Слухання у справі Eurotunnel повинне відбутися сьогодні, передає (C) Associated Press. Нагадаємо, що 31 травня Eurotunnel уклала угоду з банками Goldman Sachs Group Inc., Macquarie Bank Ltd. і Barclays Plc. про реструктуризацію свого боргу, але надалі умови угоди були оскаржені. Згідно підписаному документу, борг Eurotunnel повинен був скоротитися до 2,9 млрд фунтів стерлінгів (5,45 млрд дол.) з погашенням трьома траншами. Також передбачалося здійснити випуск змішаних нот на суму 1 млрд фунтів стерлінгів (1,87 млрд дол.), які повинні були бути погашені до 2009 р. Крім того, передбачалося, що банки отримають гарантовані дивіденди і право голосу в керівництві Eurotunnel. Велика частина боргів Eurotunnel доводиться на витрати, пов'язані з будівництвом дорогого проекту, яке було почато в 1986 р. Причиною такого положення справ стала невисока популярність тунелю серед залізничних пасажирів. Поточний пасажиропотік компанії знижується вже не перший рік і серйозно не дотягує до цифр, намічених в бізнес-планах. Так, кількість пасажирів у вагонах економ-класу (сидячі місця) за підсумками I кварталу 2006 р. опинилося на 16% нижче за дані річної давності. Кількість пасажирів у вагонах класу "люкс" (купе) впало на 27%. Проте виручка за звітний період скоротилася незначно і склала 131,5 млн фунтів стерлінгів (230 млн дол.) проти 131,6 млн фунтів стерлінгів (231 млн дол.) роком раніше.