ua en ru

Середньодобове охоплення київських радіостанцій за січень-вересень зросло до 67%, - GfK

В Києві середньодобове охоплення радіо зросло і становить 67%. Такі дані опитування, яке проводилося у серпні-вересні 2012 р., оприлюднила компанія GfK Ukraine. Збільшилось і середньотижневе охоплення, воно досягло 89%.

Найбільш активну слухацьку аудиторію формують кияни у віці 25-45 років. В середньому за тиждень понад 92%киян цього віку контактували з радіо.

У будні з 7:00 до 19:00 кияни віком 25-45 років більше слухають радіо, ніж дивляться телевізійні програми. Пік слухання радіо у столиці припадає на обідній час - між 12:00 - 13:00.

На думку медіа експертів, дані нового дослідження підтверджують думку про те, що радіо впливає на споживчий настрій людини, допомагає у виборі товару, оскільки може донести необхідну інформацію саме в час здійснення покупки.

Загалом, протягом доби понад 67% киян у віці 12-65 років контактують з радіо.

У попередній хвилі першість рейтингу київських радіостанцій очолювала радіостанція "Ретро ФМ", цього разу на першій позиції опинився "Хіт ФМ". В п'ятірку улюблених радіостанцій киян, крім "Хіт ФМ", увійшли "Радіо ROKS", "Люкс ФМ", "Ретро ФМ" та "Русское Радио".

Читайте також: В Україні за 9 міс. 2012 р. доходи від надання послуг пошти і зв'язку зросли на 0,3% - до 38,5 млрд грн