ua en ru

Сейлз-хауси групи "Інтер" і канал "Україна" домовилися про узгоджені дії у сфері продажів реклами.

Сейлз-хауси групи "Інтер" (розміщують рекламу на каналах "Інтер", НТН, "Мегаспорт", К1, К2, Enter Music, Enter Film, MTV Ukraine) і канал "Україна" на минулому тижні домовилися про узгоджені дії у сфері продажів реклами. Про це повідомили 7 грудня гендиректор "Інтер-реклами" Олег Павленко і керівник департаменту продажів каналу "Україна" В'ячеслав Булавін, пише «Комерсант-Україна». Цінову пропозицію сторони ще обговорюють, але, за словами В.Булавіна, альянс не пропонуватиме знижки за ексклюзивне розміщення реклами на своїх каналах.

Таким чином, наступного року на ринку продажів ТБ-реклами діятимуть дві крупні групи - раніше, за інформацією учасників ринку, аналогічна угода була укладена між сейлз-хаусом StarLightMedia, що розміщує рекламу на каналах медіахолдінгу Віктора Пінчука (ICTV, "Новий канал", СТБ, М1, М2, QTV), і групою "1+1" ("Студія 1+1", ТЕТ і "Кіно").

З 2005 р. на ринку була фактична монополія - канали групи "Інтер" і медіахолдінгу Віктора Пінчука контролювали більше 60% продажів ТБ-реклами. Маючи такий значний телересурс, сейлз-хауси, за даними медіаагентств, пропонували рекламодавцям знижку в розмірі близько 30% від ціни розміщення, якщо компанія направляла весь бюджет на канали групи. У результаті заробітку позбавлялася решта гравців. Телеканал "Студія 1+1" називав монополізацію ринку в числі основних причин погіршення його фінансових показників.

Хоча офіційно жодна із сторін ще не зробила цінових пропозицій, конкуренти поводяться агресивно, відзначив О.Павленко. "У мене є інформація щодо нібито укладених операцій, в яких цінова політика конкурентів є неіндустріальною (не відповідною інтересам індустрії). Йде війна на знищення, і переможців в ній не буде", - упевнений О.Павленко. За його словами, якщо конкуренти виберуть збалансованішу цінову політику, зростання ринку наступного року може скласти 10-15%, інакше його об'єм збережеться на рівні поточного року. Джерело, близьке до StarLightMedia, пояснює, що реклама на каналах групи продається з розрахунку на молодшу аудиторію (люди у віці 14-49 років). А оскільки аудиторія більшості каналів групи "Інтер" і ТРК "Україна" старша, то при перерахунку цін на їх комерційні аудиторії (старше 18 років) вартість реклами виявляється в півтора рази вище.