ua en ru

Рекламісти – за поступове впровадження заборони реклами алкоголю і тютюну, – директор АЗР.

Рекламісти виступають за поступове впровадження заборони реклами алкоголю і тютюну. Про це РБК Україна повідомив виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами (АЗР) України Роман Паламарчук. За словами Р. Паламарчука, Асоціація виступає за рознесення в часі скасування зовнішньої реклами алкоголю та тютюну, а також за територіальну диференціацію в процесі скасування: спочатку зовнішня реклама має бути винесена за межі міст. В разі якщо Парламент прийме рішення про одночасне скасування зовнішньої реклами алкоголю та тютюну найближчим часом, то це призведе до обвалу рекламного ринку зовнішньої реклами та до зменшення наповнюваності місцевих бюджетів від податків рекламістів, зауважив Р. Паламарчук. Він також не виключає, що, можливо, нардеп Микола Томенко (БЮТ), виступаючи за невідкладне скасування такої реклами, тим самим лобіює інтереси ЗМІ, де розміщена така реклама та тютюнових і алкогольних компаній, які вибрали іншу, ніж реклама на зовнішніх носіях, рекламну стратегію. За словами Р. Паламарчука, оптимальний час для скасування зовнішньої реклами тютюну та алкоголю, при якому інтереси всіх зацікавлених сторін будуть дотримані, становить 2,5 – 3 роки.