Rambler Media за 6 міс. 2007 р. отримав 6,4 млн дол. чистого прибутку проти збитку в 2006 р.

Чистий прибуток Rambler Media в першому півріччі 2007 р. склав 6 млн 439 тис. дол. проти збитку в 3 млн 35 тис. дол. за аналогічний період 2006 р. Виручка групи склала 20 млн 512 тис. дол., що на 33% менше, ніж за перше півріччя 2006 р. Показник EBITDA склав в I півріччі 2007 р. 621 тис. дол., що на 30% вище, ніж за аналогічний період 2006 р. У I півріччі 2007 р. число унікальних користувачів Rambler.ru виросло на 40% - до 28,6 млн чоловік. Виручка від послуг інтернету в I півріччі 2007 р. склала 18,408 млн дол., що на 58% вище, ніж в I півріччі 2007 р. Як відзначається в звіті групи, результати групи за I півріччя 2006 р. були переоцінені, і там не враховувався телевізійний підрозділ, операція з продажу якого компанії "Проф-Медіа" за 23 млн дол. була завершена в січні 2007 р. Крім того, там враховані податкові резерви по можливих податкових претензіях у розмірі 2,6 млн дол., про які компанія повідомляла в звіті за 2006 р. Rambler Media - інтегрована медійна компанія, що надає інтернет- і мобільні послуги російськомовної аудиторії в усьому світі. До групи компаній Rambler Media входять інтернет-портал і пошукова система Rambler.ru, інформаційний сайт Lenta.ru, інтернет-провайдер "Rambler Телеком", рекламне агентство Index20, рекламний ресурс begun.ru, група компаній мобільних технологій і контенту Rambler Mobile.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся