ua en ru

Профспілка Air France закликала пілотів відмовитися літати на A330 і A340 до усунення дефектів швидкісних приладів.

Профспілка авіакомпанії Air France закликала пілотів відмовлятися літати на аеробусах A330 і A340 до тих пір, поки на цих літаках не будуть замінені зовнішні прилади вимірювання швидкості польоту. За даними Associated Press, профспілка направила відповідні рекомендації пілотам 8 червня. Йдеться про так звані трубки Пито - приладах, використовуваних в авіації для визначення швидкості польоту на основі динамічного натиску повітря. Несправність саме цих датчиків могла стати причиною катастрофи лайнера Airbus A330 1 червня. Французьке Бюро по розслідуванню авіакатастроф проаналізувало автоматичні сигнали, які літак посилав наземним службам в останні хвилини перед своїм зникненням, і припустило, що бортові комп'ютери отримували суперечливі дані про швидкість польоту. Нагадаємо, 1 червня 2009 р. літак Airbus A330-200 авіакомпанії Air France, що виконував рейс 447 з Ріо-де-Жанейро до Парижа, зник з екранів радарів біля берегів Бразилії. Літак потрапив у зону турбулентності, став посилати сигнали про електричні несправності. У аеропорту до останнього моменту сподівалися, що у літака просто вишли з ладу засобу зв'язку. Проте після того, як в призначений час літак не приземлився в аеропорту, авіакомпанія офіційно оголосила про пропажу свого лайнера. На борту літака знаходилися 228 чоловік.