ua en ru

Мінінфраструктури не має наміру переглядати штрафи за порушення норм безпеки перевезень

Міністерство інфраструктури України (Мінінфраструктури) не має наміру переглядати штрафи за порушення норм безпеки перевезень. Про це в рамках II Всеукраїнського автотранспортного форуму розповів начальник відділу внутрішніх перевезень департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури Володимир Балін.

"Держава не має права економити на безпеці перевезень пасажирів", - підкреслив він.

Крім того, за його словами, норми безпеки перевезень - обов'язкові ремені безпеки, обмежувачі швидкості, тахографи - змінюватися не будуть.

За словами Баліна, перевізники зможуть ознайомитися з остаточною редакцією законопроекту перед поданням Кабінету міністрів, а поки що прийняття пропозицій триває.

При цьому проект нової редакції закону "Про автомобільний транспорт" узгоджений з громадськими організаціями на 97%.

"Законопроект на 97% узгоджено з усіма громадськими асоціаціями та організаціями. Майже два роки робоча група відпрацьовувала положення нового законодавства, і зараз, після завершення процедур погодження із центральними органами виконавчої влади, проект документу буде передано до Кабінету міністрів й далі до Верховної Ради. Ми сподіваємося, що невдовзі новий закон приймуть і галузь розвиватиметься за вдосконаленими нормами організації роботи автотранспортників", - зазначив директор департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури України Дмитро Петухов.

Директор департаменту автомобільного транспорту нагадав, що законопроект розроблено з урахуванням практики Євросоюзу - головні нововведення стосуються принципів допуску до ринку перевезень, персоналу, що надають послуги на автотранспорті, контролю регулярних перевезень та системи управління безпеки перевезень.

Також він повідомив, що у законопроекті враховані пропозиції Всеукраїнської асоціації автоперевізників щодо компенсації збитків від перевезень пільгових категорій пасажирів, проведення єдиної тарифної політики, взаємовідносин між перевізниками та автостанціями тощо.

За словами начальника відділу внутрішніх перевезень департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури Володимира Баліна, перевізники зможуть ознайомитися з остаточною редакцією законопроекту ще перед поданням до Кабінету міністрів, а поки що прийняття пропозицій триває. Водночас він наголосив, що норми безпеки перевезень - обов'язкові паски безпеки, обмежувачі швидкості, тахографи - не змінюватимуться. Не переглядатимуться й штрафи. "Держава не має права заощаджувати на безпеці перевезень пасажирів", - підкреслив він.

Окремо законодавчо у сфері пасажирських автоперевезень буде винесено діяльність служб таксі. Тобто нова редакція проекту закону "Про автомобільний транспорт" не містить положень щодо роботи таксистів. Регулювати сферу таксомоторних перевезень буде закон "Про перевезення на таксі", проект якого наразі проходить громадські обговорення. Професійна спілка таксистів України під час ІІ Всеукраїнського автотранспортного форуму підтвердила своє рішення підтримати цей законопроект.