ua en ru

Продажі Ford в серпні 2009 р. виросли на 17%, Chrysler - скоротилися на 15%.

Американські автомобілебудівники оголосили про результати державної програми мотивації заміни старих автомобілів на нові, передає Associated Press. Відповідно до даної програми, кожен громадянин США, що продав свій старий автомобіль певних марок і років випуску і що купив нову невелику машину з економічною витратою палива, має право отримати від уряду США суму в 4,5 тис. дол. Програма придбала серед американців надзвичайну популярність, що стало причиною того, що вперше з жовтня 2007 р. попит на автомобілі в США збільшився. Так, компанія Ford, що зуміла забезпечити безперебійне постачання своїх автомобілів Focus і Escape, що увійшли до цієї програми, продала в серпні ц.р. 181 тис. 826 автомобілів, що на 17,2% більше показника за аналогічний період минулого року, що складав 155 тис. 117 машин. В той же час, продажі компанії Chrysler, яка не змогла забезпечити постійну наявність своїх автомашин, що беруть участь в програмі, зменшилися на 15% і склали 93 тис. 222 автомобілі.