ua en ru

За версією Impact українська горілка "Хлібний дар" посіла третє місце в рейтингу після Smirnoff і "Зеленої марки".

За версією американського галузевого журналу Impact українська горілка "Хлібний дар" посіла третє місце в рейтингу після Smirnoff і "Зеленої марки", випередивши шведський Absolut, передає РБК daily.
Українська марка "Хлібний дар", що випускається компанією "Національні алкогольні традиції" (входить до ГК "Баядера") - до недавнього часу маловідомий локальний горілчаний бренд, за підсумками 2009 р. увірвався до трійки лідерів, збільшивши продажі на 53,9% - до 10,2 млн кейсів. Позаду залишилися і українські конкуренти - "Хортиця" і Nemiroff.
Impact, що називає зліт "Хлібного дару" "сенсаційним", звертає увагу на те, що серед 15 лідерів зростання в світі 12 - це локальні бренди самого швидкорослого індійського ринку, інші три - японські віскі Suntory Kakubin, шведська горілка Svedka і український "Хлібний дар".
Серед брендів міцного алкоголю, які швидко зростають, американський журнал також називає "Російський Стандарт": у 2009 р. компанія показала зростання у розмірі 5%, залишивши позаду таких серйозних конкурентів, як горілки Sobiesky і Wyborowa. Випередила в даному рейтингу "Російський Стандарт" преміальна горілка з Швеції Svedka, яка продемонструвала зростання - 33,4%.
В цілому в світовому рейтингу глобальних змін не відбулося. Сьомий рік підряд звання алкогольного бренду, який найкраще продається в світі, зайняв корейський 24-градусний напій соджу Jinro, якого в 2009 р. було продано 76 млн кейсів. Серед більш традиційного алкоголю перше місце належить філіппінському джину Ginebra San Miguel, однойменний виробник якого випустив в 2009 р. 30,4 млн кейсів.