ua en ru

Playboy в I півріччі 2009 р. збільшив чисті збитки втричі - до 22,4 млн дол.

Чисті збитки компанії Playboy Enterprises, Inc. у I півріччі 2009 р. виросли втричі - до 22,4 млн дол. проти 7,4 млн дол. за аналогічний період роком раніше. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії, що володіє однойменним знаменитим чоловічим журналом, а також телеканалом. Виручка Playboy скоротилася на 18,5% - до 123,8 млн дол. (роком раніше - 151,9 млн дол.), а операційні збитки зросли багато разів і склали 15,5 млн дол. (минулого року - 0,9 млн дол.). За підсумками II кварталу 2009 р. чисті збитки компанії виросли в 2,7 разу і склали 8,7 млн дол. проти 3,2 млн дол. за квітень-червень 2008 р. При цьому виручка Playboy Enterprises знизилася на 15% - до 62,2 млн дол., а операційні збитки за квартал зросли до 5,5 млн дол. проти 0,4 млн дол. роком раніше. У компанії відзначили, що заходи, що проводяться, по скороченню витрат дали деякий позитивний ефект в результатах, проте медіабізнес чекає вельми важке друге півріччя 2009 р. з вельми обмеженим набором можливостей для збільшення виручки. Playboy Enterprises - американська компанія, заснована в 1953 р. Х'ю Хефнером. Компанії належить журнал для чоловіків Playboy, і ряд інших медіапроектів, зокрема однойменний інтернет-сайт і телеканал Playboy TV. Playboy вважається одним з найвідоміших брендів в світі.