ru ua

Загальна пропускна спроможність 4х українських аеропортів до Євро-2012 складе 13,7 тис. пас./год.

Загальна пропускна спроможність чотирьох українських аеропортів до Євро-2012 складе 13,7 тис. пасажирів на годину, за даними Дирекції з підготовки і проведення фінальної частини Євро-2012 в Польщі і Україні. Зокрема, проект розвитку київського аеропорту "Бориспіль" передбачає реконструкцію перонів S та F, реконструкцію існуючого терміналу В, будівництво нових терміналів D та F, будівництво нових автостоянок. Пропускна спроможність аеропорту - 6 тис. пасажирів на годину при вимогах УЄФА - трохи більше 4 тис. Ризик у травні та листопаді 2009 р. - помірний. Необхідні дії - постійний моніторинг процесу будівництва терміналу D.

Проект розвитку аеропорту "Донецьк" передбачає будівництво нової злітно-посадкової смуги, будівництво нових та реконструкцію існуючих перонів, будівництво нової аеродромно-диспетчерської вежі, реконструкцію існуючого терміналу, будівництво нового термінального комплексу, будівництво тимчасового терміналу. Пропускна спроможність - 3,1 тис. пасажирів на годину (дорівнює вимогам УЄФА). Ризик - у травні та листопаді 2009 р. - дуже високий. Необхідні дії - фінансування проектів будівництва нового терміналу, жорсткий моніторинг та контроль за ходом виконання проектів, залучення зовнішнього досвідченого консультанта.

Проект розвитку аеропорту "Львів" передбачає реконструкцію злітно-посадкової смуги, реконструкцію перонів, реконструкцію існуючого терміналу, будівництво нового термінального комплексу, будівництво тимчасового терміналу. Пропускна спроможність - 2,1 тис. пасажирів на годину при вимозі УЄФА 1,9 тис. Ризик у травні 2009 р. - дуже високий, у листопаді 2009 р. - високий. Необхідні дії - фінансування проектів будівництва нового терміналу та реконструкції аеродромної частини до повного вирішення питань, пов'язаних з подальшою діяльністю інвестора.

Проект розвитку аеропорту "Харків" передбачає реконструкцію злітно-посадкової смуги, реконструкцію перонів, реконструкцію існуючого терміналу, будівництво нового термінального та реконструкцію привокзальної площі, будівництво тимчасового терміналу. Пропускна спроможність - 2,5 тис. пасажирів (згідно з вимогою УЄФА). Ризик у травні 2009 р. - дуже високий, у листопаді 2009 р. - помірний. Необхідні дії - розробка та втілення програми експлуатації аеропортів України на період проведення турніру Євро-2012, вирішення питання недостатньої кількості міст для паркування в аеропорті "Харків".