ru ua

Обсяги українського ринку пива знизилися в 2009 р. в порівнянні з 2008 р. більш ніж на 6%, - учасник ринку.

За оцінками аналітиків ЗАТ «Сармат» обсяги українського ринку пива знизилися в 2009 р. в порівнянні з 2008 р. більш ніж на 6%, повідомляє прес-служба компанії.

За інформацією прес-служби, одним з ключових чинників спаду стало введення нової акцизної ставки на пиво в липні 2009 р., що майже вдвічі перевищила колишню. Як показує статистика (Euromonitor), падіння в пивному сегменті компенсувалося збільшенням частки споживання міцних алкогольних напоїв.

Обсяги виробництва таких марок як «Рогань», «Славутич», «Сармат», «Арсенал» знизилися більш ніж на 10% в порівнянні з 2008 р.

Преміум-сегмент показав зростання в 2-3%, при цьому, з майже 200 тис. гтл приросту сегменту, 2/3 обсягу доводиться на «Золоту бочку» і Velkopopovickу Kozel. Обидва бренди належать компанії SABMiller plc.

Виросла дистрибуція брендів SABMiller, що просуваються ЗАТ «Сармат». На Сході України рівень присутності близький до 80%, а в м.Києві досягнуте зростання від 0% до 35% протягом 2009 р. (за даними компанії AC Nielsen).

ЗАТ «Сармат» - пивоварна компанія, розташована в Донецьку. З червня 2008 р. - дочірнє підприємство SABMiller plc, що викупила 99,84% акцій ЗАТ «Сармат» разом з брендами «Сармат», «Днiпро» і Drive Max.