Обсяг ринку HOD в Україні в 2009 р. зросте на 5% - до 232 млн л.

Обсяг ринку HOD (Home&Office Delivery - доставка води в будинки і офіси) в Україні в 2009 р. зросте на 5% в порівнянні з попереднім періодом - до 232 млн л. Про це журналістам повідомив сьогодні директор по розвитку компанії "Нова" Микола Гуртовенко, передає кореспондент РБК-Україна. При цьому учасники ринку чекають активізацію споживання води в тарі місткістю 18,9 л корпоративними клієнтами в другому півріччі 2009 р. В даний час у зв'язку з "просіданням" в корпоративному сегменті компанії мають намір робити більший акцент на залученні клієнтів-домогосподарств. Обсяг ринку HOD України в 2008 р. збільшився на 15% в порівнянні з 2007 р. - до 221 млн л. При цьому на 0,8% виросла частка сегменту HOD в загальному обсязі ринку питних і мінеральних вод України. Частка продажів води в тарі місткістю 18,9 л корпоративним клієнтам склала 70% від загального обсягу. Рівень проникнення послуги доставки води в офіси досяг 48%, в домогосподарства - 5%. ТОВ "Нова" забезпечує повний цикл виробництва і розливу води ТМ "Аляска" і ТМ "Старий Миргород" у великій тарі місткістю 18,9 л на трьох власних виробничих потужностях: Моршинському заводі мінеральних вод, Миргородському заводі мінеральних вод і на заводі "Нова.Ком" у м.Гола Пристань. ТОВ "Нова" створено в 1994 р. як дистриб'юторська компанія Моршинського заводу мінеральних вод "Оскар". Після об'єднання в 2004 р. з холдингом IDS Group "Нова" сфокусувала власний бізнес на доставці води у великій тарі місткістю 18,9 л.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся