Об'єм продажів холдингу BBH в I кварталі 2006 р. виріс на 14,9% - до 342 млнєвро.

Об'єм продажів Baltic Beverages Holding AB (BBH) в I кварталі 2006 р. виріс на 14,9% - до 342 млн євро, сказано в повідомленні компанії Scottish & Newcastle, яка володіє BBH на паритетних початках з Carlsberg. EBITDA компанії збільшилася на 11,3% - до 77 млн євро. EBITDA margin в I кварталі 2006г. знизилася на 0,8 процентних пункту - до 22,4%. Продажі BBH в I кварталі 2006 р. в Росії знизилися на 1%, що призвело до зниження частки російського ринку холдингу на 1,2% - до 34,9%. За оцінками компанії, російський ринок в I кварталі 2006 р. виріс всього на 2%, що викликано холодною погодою. Зниження продажів в Росії в компанії пояснюють початком систематизації дистрибутивної системи. Продажі BBH в Україні виросли на 12% при зростанні ринку в 17%, внаслідок чого частка BBH на українському ринку склала 16,6%. У I кварталі 2006г. продовжилося зростання ринку в Казахстані, який виріс на 36%, при цьому частка BBH склала 31,6%, збільшившись на 3,6%. Концерну Baltic Beverages Holding AB належать 18 пивзаводів: 10 - в Росії, 3 – в Україні, 4 - в країнах Балтії і один в Казахстані. Власниками ВВН в рівних частках є Carlsberg A/S і Scottish & Newcastle plc. Об'єм продажів пивоварного холдингу BBH в 2005 р. виріс на 21% - до 1 млрд 763 млнєвро.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся