ru ua

НТКУ просить 10% доходів всіх комерційних каналів від реклами натомість від її відмови на "Першому Національному"

Національна телекомпанія України (НТКУ) готова відмовитися від реклами в ефірі державного "Першого Національного" телеканалу в разі отримання НТКУ 10% доходів всіх комерційних каналів від рекламної діяльності. Про це йдеться в поширеному сьогодні відкритому листі НТКУ.

"У разі втілення цієї пропозиції," Перший Національний "перестане конкурувати з комерційними телеканалами за рекламодавця, а глядачі отримають можливість дивитися програми" Першого Національного "без перерви на рекламу", - відзначають у телекомпанії. НТКУ також зобов'язується створити прозорий орган для контролю за витратами коштів, отриманих від рекламних доходів комерційних каналів.

Також Національна телекомпанія України готова надати своїх фахівців для обговорення комітетом Верховної Ради ініціативи щодо зменшення обсягів реклами на українському телебаченні. "Питання реклами є особливо гострим для Національної телекомпанії України, яка щорічно заробляє кошти для покриття недофінансованих держбюджетом статей видатків, таких, як заробітна плата одного з найбільших штатів співробітників серед українських телеканалів, витрати на соціальну функцію, трансляції сигналу майже на всю територію України і заробіток коштів на виробництво і інвестиції в застарілу матеріально-технічну базу ", - йдеться в листі НТКУ. У компанії відзначають, що у 2012 р. недофінансованими з державного бюджету були такі статті витрат: кошти на трансляцію програм - на 9,478 млн грн, забезпечення висвітлення літніх Олімпійських та Параолімпійських ігор 2012 р. - на 1,44 млн грн. Всього НТКУ було недофінансовано з бюджету коштів на суму 11 млн 555,4 тис. грн, стверджують у компанії.

Читайте також: "Перший національний" опинився на межі банкрутства через невиплаченого кредиту