ua en ru

Неприєднання України до МС приведе нас до втрати ринків і на Сході, і на Заході, - Віктор Медведчук

Неприєднання України до Митного союзу (МС) веде до очевидної перспективі: ринки на Сході для нас закриються, а на Заході так і залишаться недоступними. Про це у своєму блозі написав лідер громадського руху «Український вибір» Віктор Медведчук.

«1 грудня 2012 р. припинилася робота Запорізького феросплавного заводу (хоча на цьому підприємстві була проведена модернізація, а його продукція поставлялася на вимогливі європейські ринки), а ще раніше - на Запорізькому алюмінієвому комбінаті. З початку року зупинено конвеєр Запорізького автомобільного заводу. В якості причин називають введення Росією «утилізаційного збору», який негативно відбився на поставках українських автомобілів в цю країну, і непосильні для підприємств кредитні ставки, здавлюють внутрішній попит на автомобільну продукцію. За іронією долі від проведеної ними ж політики страждають і записні євроінтегратори: в грудні 2012 р. корпорація «Богдан», що належить Порошенку, випустила 92 автомобілі, що на 91,89% менше, ніж у листопаді. Всього ж у 2012 р. сумарне виробництво (на «Богдані») впало на 40,54%. Розворот України у бік ЄС автоматично створює скорочення контактів з Росією і, зокрема, втрату російського ринку для українських автовиробників. Введення РФ екологічного збору на українські автомобілі - цілком природний і очікуваний хід», - написав Медведчук.

Він підкреслив, що Європі український автопром теж не потрібний: «Старим Світом потрібен ринок для того, щоб збувати власні б/у автомобілі. Тому скорочення виробництва на українських автозаводах в Європі буде сприйнято позитивно - як готовність власників українських автопідприємств розчистити ринок власникам європейських автозаводів».

«Не доводиться сумніватися, що в разі, якщо нинішня українська влада не одумаються і не виконають цього абсолютно законного вимоги своїх виборців, то країни МС з метою захисту власних підприємств почнуть закривати свої ринки від українських виробників. І справа не обмежиться «утилізаційних збором» для наших автомобілів, а також горезвісними «сирними» і «трубними» війнами. Вже нині зовсім виразно простежується прагнення Росії до того, щоб замкнути технологічні ланцюжки на собі або на підприємствах країн, що входять в ТЗ. Це, наприклад, завдало дуже відчутної шкоди інтересам знаменитого запорізького підприємства «Мотор-Січ», оскільки російський ВПК в особі Об'єднаної двигунобудівного компанії виношує плани забезпечити на новій виробничій площадці петербурзького ОКБ «Климова» випуск 600 двигунів на рік», - резюмував лідер «Українського вибору».