Нацрада теле- і радіомовлення: Експертній раді з аналізу агітації на ТБ не вистачає професіоналізму.

Експертній раді, яка дає оцінку агітації на телебаченні не вистачає професіоналізму, щоб оцінити всю складність сюжетів. Про це повідомив член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Віктор Понеділко. За його словами, в цій раді з аналізу агітації зібрані фахівці з різних організацій, але їм не вистачає професіоналізму, щоб оцінити масштабність всіх проектів, які зараз застосовуються в ході передвиборної агітації. В.Понеділко підкреслив, що технології, вживані в 2007 р. істотно відрізняються від раніше використовуваних. Він повідомив, що "будь-який рекламний ролик в нинішній компанії не є самостійною одиницею. Він включений до певної системи і ефективний тільки в цій системі". В.Понеділко відзначив, що якщо під час агіткомпанії виникає асоціативний ряд, то це можна назвати маніпуляцією, яка заборонена законодавчо.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся