ua en ru

Нардеп Кремінь розповів, що потрібно робити для реального збереження доріг

Нардеп Кремінь розповів, що потрібно робити для реального збереження доріг

Для реального збереження покриття автодоріг треба ухвалити законопроекти про вагові комплекси й відповідальність за перевантаження автомобілів, розроблені "Народним фронтом". Про це заявив народний депутат Тарас Кремінь, коментуючи рішення "Укравтодору" про обмеження руху важких автомобілів в літню спеку.

"Заборона фурам їздити в денну спеку ніяк не міняє того факту, що багато з них незаконно перевантажені - понад норми, на яке розраховане дорожнє покриття. Пересуваючись влітку ночами, вони все одно сильно розбивають асфальт. І взимку розбивають, і восени. Знахабнілі вантажоперевізники економлять, перевозячи ті самі обсяги вантажів меншою кількістю машин, відтак і водіїв, коротшими маршрутами. Ціною прискореного зношування доріг. Реальне збереження доріг буде, коли ми запровадимо по всій країні вагові комплекси і будемо карати за перевантаження водіїв; карати керівників фірм-перевізників та вантажовідправників", - наголосив Кремінь.


"Народний фронт", нагадав він, вніс до парламенту відповідні законопроекти, але вони поки блокуються лобістами автотранспортного й аграрного бізнесу.

"У тісній співпраці з міністром інфраструктури Омеляном ми напрацювали спільні законопроекти (№ 4660 і 4661), якими збільшуються штрафи для недобросовісних перевізників і розширюється коло осіб, які будуть підпадати під штрафні санкції. Це продовження ініціатив Уряду Яценюка, який розпочав боротьбу з перевантаженням машин іще 2015 року. Але Рада вже двічі не поставила ці два проекти на розгляд, бо серед депутатів діє потужне антисоціальне лобі автоперевізників і зернотрейдерів. Політичні сили мусять об’єднатися й подолати цей саботаж!", - наголосив народний депутат.

Водночас він зауважив, що заборона на рух вантажівок у денні години є правильним рішенням, виконання якого треба домагатися паралельно з впровадженням вагових комплексів.

"Так, це цілком правильне рішення, і звичайна практика країн Євросоюзу. В Європі вантажівки в літню спеку відстоюються, водії водночас відпочивають. Інша річ, що там фури регулярно зважуються, і перевантажувати їх ніхто не сміє. А в нас цей денний відстій не лише не вирішує проблеми, а й зазвичай не дотримується. І з цим держава також має боротися", - пояснив Кремінь.