Моніторинг ЗМІ: Лідерами телевізійного ефіру в лютому стали БЮТ, НСНУ та Партія регіонів.

НовиниІнше    09.03.2006 - 14:08
Обсяги інформації про вибори за місяць до голосування значно зросли, а найбільшою увагою українських телеканалів користувалися Блок Юлії Тимошенко, Наша Україна та Партія регіонів. Про це свідчать результати моніторингу ефіру, оприлюднені сьогодні на прес-конференції "Симпатії ЗМІ за місяць до парламентських виборів". Лідерами в рейтингу представлення партій і блоків в 12 інформаційних та підсумкових програмах українських телеканалів за 20-26 лютого стали наступні політичні сили: -БЮТ – 19 тис. 021 сек., -Партія Регіонів – 13 тис. 842 сек., -Наша Україна – 12 тис. 182 сек., -Блок Литвина – 5 тис. 374 сек., -СПУ – 4 тис. 449 сек., -КПУ – 1 тис. 594 сек. Згідно з результатами моніторингу, наприкінці лютого мала місце ескалація скандальної тональності, зокрема оприлюднення блоком Литвина заяви про існування таємної угоди Нашої України та ПР, та критика президента щодо одностороннього підписання угоди про коаліцію Юлією Тимошенко (вперше за час моніторингу Віктор Ющенко виступив як політик, а не голова держави). Головною темою політичних дискусій місяця стало відновлення Помаранчевої коаліції. Симпатії каналів більшою мірою були замасковані під об"єктивну інформацію – у новинах факти, як правило, не приховувалися, але подавалися з оглядом на редакційну політику того чи іншого каналу.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top