Mcdonald's підніме ціни на свою продукцію у зв'язку із зростанням витрат на продовольство.

Керівництво найбільшої в світі мережі ресторанів швидкого харчування Mcdonald's розглядає можливість підвищення цін на свою продукцію у зв'язку із зростанням витрат на продовольство, повідомив в інтерв'ю Reuters виконавчий директор компанії Джим Скіннер. За словами директора Mcdonald's, компанія при цьому не має намір відмовлятися від того, що діє у ряді країн т.з. "доларового меню" (у якому будь-який пункт коштує 1 дол., що привертає безліч покупців), а просто перегляне деякі пункти в ньому в бік підвищення. "Не думаю, що споживачів сильно хвилює той факт, що ціни трохи відходять вгору від номіналу", - відзначив Дж.Скіннер. У першому півріччі поточного року Mcdonald's вже підвищив ціни на свою продукцію приблизно на 4% в США і на 2-4% - в Європі. Проте це лише наполовину компенсувало збільшені витрати на продукти харчування, використовувані компанією для своїх сендвічів. Глава Mcdonald's також повідомив, що, не дивлячись на політику скорочення витрат, компанія не має наміру відмовлятися від планів по розширенню за кордоном. Міжнародні продажі компанії зростають швидкими темпами, дозволяючи їй пом'якшити падіння попиту в США, викликане напруженою економічною ситуацією в країні. Mcdonald's Corp. була заснована в 1955 р. і спочатку управлялася братами Діком і Маком Макдональдами. Ресторани швидкого харчування компанії знаходяться більш ніж у 100 країнах. На даний час Mcdonald's є найбільшою в світі мережею ресторанів швидкого живлення. Чистий прибуток Mcdonald's в II кварталі 2008 р. склав 1,19 млрд дол. (1,04 дол./акція), виручка компанії за той же період збільшилася на 4% і склала 6,06 млрд дол.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся