ua en ru

Лондонський метрополітен готується до переходу на цілодобову роботу

Найстаріший у світі метрополітен частково переходить на цілодобову роботу. Із 2015 р. курсувати 24 години на добу в лондонській підземці потяги почнуть по п'ятницях і суботах.

Найстаріший у світі метрополітен частково переходить на цілодобову роботу. Із 2015 р. курсувати 24 години на добу в лондонській підземці потяги почнуть по п'ятницях і суботах, пише The Guardian.

"Ми прагнемо до тієї схеми роботи, яка справді стала б придатною для Лондона XXI століття. Разом із 24-годинним обслуговуванням пасажирів у вихідні буде введений більш легкий і зручний спосіб оплати проїзду - через банківські карти", - пояснив керуючий метрополітену Лондона Майк Браун.

Досвід з безперервною роботою метро британські власті успішно апробували під час проведення Олімпійських ігор 2012 р. Втім, цього разу проблем з організацією цілодобового сполучення поїздів метро уникнути не вдасться, впевнені експерти.

Головною проблемою на шляху реалізації цієї ідеї видання називає скорочення робочих місць. Через те, що метрополітен має намір перейти на оплату проїзду банківськими картами, 750 касирів ризикують залишитися без роботи.

"Ми підтримуємо заявлені зміни в роботі метрополітену, оскільки вони відображають мінливі потреби сучасної підземної системи. Проте мер використовує це як привід, щоб скоротити чисельність персоналу. У цьому ключі рішення є безрозсудним і безвідповідальним", - заявив газеті міністр юстиції в тіньовому уряді Великої Британії Садік Хан.

Своєю чергою, мер Лондона Борис Джонсон пояснив, що нова форма роботи метро не зменшить, а навпаки, збільшить кількість робочих місць. Щоправда, знадобиться персонал з іншими навичками - наприклад, для управління оновленими складами. Профспілки вже попередили, що переговори з міською владою будуть важкими.

Напередодні в листопаді збірна Німеччини з футболу перед товариським матчем з Англією діставалася на тренування на метро. "Поїздка не є PR-акцією на честь святкування 150-річчя Федерації футболу Англії і лондонської підземки. Команда скористалася метро, щоб уникнути пробок в англійській столиці", - пояснили в Німецькому футбольному союзі.

Раніше повідомлялося, що станції лондонського метро змінили свою назву і були перейменовані на честь футболістів.