"Криворіжгаз" перевірив технічний стан газових приладів у 15,2 тис. споживачів
За 5 місяців 2016 року фахівці ПАТ "Криворіжгаз" при проведенні планового технічного обслуговування газового обладнання своїх клієнтів виявили понад 2,3 тисяч порушень, більшість яких вже ліквідовано. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
З початку року ПАТ "Криворіжгаз" проведено планове технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання понад 15,2 домоволодінь. Фахівцями компанії зафіксовано 1,6 тис. випадків самовільного втручання в систему газопостачання.
"Хочу в черговий раз нагадати криворіжцям, що переміщення і заміна газових приладів виконується фахівцями ПАТ "Криворіжгаз" з урахуванням вимог нормативних документів і внесенням змін в технічну документацію. Якщо споживач має намір залучити до виконання цих робіт іншу організацію, йому необхідно переконатися в тому, що вона має дозвіл, а після виконання робіт перевірити документи на підключення до системи газопостачання", - відзначає перший заступник голови правління - головний інженер Анатолій Пономаренко.
В ході перевірки проведено майже 760 відключень газових приладів через незадовільний технічний стан і несправність автоматики безпеки. У 80 випадках виявлено використання металопластикових труб, які не призначені для транспортування газу.
При виявленні несправностей та порушень, що загрожують безпеці споживачів, у відповідності з чинним законодавством, компанія змушена відключати газові прилади або повністю приміщення від системи газопостачання.
"Отримати додаткову консультацію, замовити необхідні монтажні роботи, відновити документи споживачі можуть в Центрах обслуговування клієнтів ПАТ "Криворіжгаз", які для їх зручності розташовані в різних районах міста", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.