ua en ru

Kraft Foods планує продати свій підрозділ Post за 3 млрд дол. (неофіційні дані).

За неофіційними даними, компанія Kraft Foods, другий за величиною в світі виробник продуктів харчування, розглядає можливість продажу свого підрозділу Post, що займається виробництвом різних зернових продуктів. Компанія вже розіслала пропозиції можливим покупцям, в число яких входить і компанія PepsiCo. Вартість підрозділу, що продається, оцінюється приблизно в 3 млрд дол., проте Kraft Foods поки не зробила офіційної заяви про продаж Post, передає Reuters з посиланням на американські ЗМІ. Раніше керівництво Kraft Foods заявляло про те, що має намір переглянути портфоліо компанії, можливо, позбавившись непрофільних активів. У сфері виробництва зернових продуктів Kraft Foods займає третє місце в США, поступаючись компаніям Kellogg Co. і General Mills Inc. Продукція Post включає популярні бренди Grape Nuts і Shredded Wheat. Чистий прибуток Kraft Foods Inc. знизився в I півріччі 2007 р. на 16,5% - до 1,41 млрд дол. (0,87 дол./акція) порівняно з 1,69 млрд дол. (1,02 дол./акція), отриманими за аналогічний період роком раніше. Виручка Kraft Foods за звітне півріччя збільшилася на 6,3% і склала 17,79 млрд дол. проти 16,74 млрд дол. в січні-червні 2006 р.