ua en ru

Контакт-центр "Рівнегазу" за 7 місяців роботи прийняв більше 90 тис. дзвінків

З липня минулого року, коли ПАТ "Рівнегаз" відкрило Контакт-центр, його послугами вже скористалися понад 90 тисяч жителів Рівненської області. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Також працівники служби опрацювали понад дві тисячі електронних листів від споживачів і надали стільки ж онлайн-консультацій через сервіс Особистий кабінет.

Зазначається, що у зв'язку з великою кількістю змін у законодавстві, необхідністю споживачів подавати показники лічильників і дізнаватися про правила надання пільг, субсидій та нарахувань за спожитий газ, в компанію кожен раз звертається все більше клієнтів. За січень в контакт-центр звернулося 19 тисяч споживачів природного газу.

"Пік звернень до Контакт-центру припадає на перші дні місяця, коли споживачі повідомляють показання лічильників. В такі дні телефонні лінії контакт-центру бувають перевантажені, що створює певні незручності для клієнтів, тому раджу телефонувати операторам після 18 годин. Також ПАТ "Рівнегаз" створило додаткові можливості для подачі свідчень лічильників з допомогою електронної пошти та сервісу "Особистий кабінет" на сайті 104.ua", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир Новосад.