ru ua

Компанія-оператор тунеля під Ла-Маншем Eurotunnel уклала угоду про реструктуризацію боргу.

Компанія - оператор тунеля під Ла-Маншем Eurotunnel SA уклала угоду з банками Goldman Sachs Group Inc., Macquarie Bank Ltd. і Barclays Plc. про реструктуризацію свого боргу. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі Eurotunnel. Згідно підписаному документу, борг Eurotunnel скорочується до 2,9 млрд фунтів стерлінгів (5,45 млрд дол.). Борг повинен бути погашений трьома траншами. Також передбачається здійснити випуск змішаних нот на суму 1 млрд фунтів стерлінгів (1,87 млрд дол.), які будуть погашені до 2009 р. Крім того, банки отримають гарантовані дивіденди і право голосу в керівництві Eurotunnel. Якщо операція буде схвалена акціонерами Eurotunnel на щорічних зборах, які відбудуться 12 липня 2006 р., вона вступить в силу в IV кварталі 2006 р. Інакше компанії загрожує банкрутство. Раніше повідомлялося, що сума заборгованості компанії через збитковість перевезень під Ла-Маншем досягає 9 млрд євро (11,58 млрд дол.). Якщо остаточна угода про реструктуризацію не буде досягнута, оператор перевезень по тунелю вже на початку майбутнього року не зможе платити по відсотках на суму боргу. Більша частина боргів Eurotunnel доводиться на витрати, пов'язані з будівництвом дорогого проекту, яке було розпочато в 1986 р. Причиною такого стану справ стала невисока популярність тунелю серед залізничних пасажирів. Поточний пасажиропотік компанії знижується вже не перший рік і серйозно не дотягує до цифр, намічених в бізнес-планах. Так, кількість пасажирів у вагонах економ-класу (сидячі місця) за підсумками I кварталу 2006 р. виявилася на 16% нижче за дані річної давнини. Кількість пасажирів у вагонах класу "люкс" (купе) впала на 27%. Проте виручка за звітний період дещо скоротилася і склала 131,5 млн фунтів стерлінгів (230 млн дол.) проти 131,6 млн фунтів стерлінгів (231 млн дол.) роком раніше.