ua en ru

Компанія "Ельдорадо" має намір в 2006 р. збільшити оборот в РФ і Україні на 26,4% - до 4,3 млрд дол.

Компанія "Ельдорадо" має намір в 2006 р. збільшити оборот в Росії і Україні на 26,4% - до 4,3 млрд дол., мовиться в повідомленні компанії. За словами керівника компанії Ігоря Яковлєва, ці цифри не враховують роботу компанії в Казахстані, де цього року також планується почати формування мережі супермаркетів. Компанія планує збільшити фінансові показники, зокрема, за рахунок розширення мережі магазинів і ребрендінга, який сприятиме залученню "вимогливіших покупців". При цьому І.Яковлєв підкреслив, що в компанії не планують відмовлятися від політики діскаунтера. Процес ребрендінга "Ельдорадо" виражається в зміні фірмової кольорової гамми з жовто-блакитною на червоний-білу. При цьому невеликі магазини збережуть в оформленні колишні, синьо-жовті кольори. Компанія "Ельдорадо", заснована в 1994 р., є найбільшою російською мережею роздрібної торгівлі побутової техніки, маючи частку ринку в сегменті електроніки і побутової техніки 28%. На сьогоднішній день мережа "Ельдорадо" налічує 848 магазинів побутової техніки і 171 салон зв'язку в 586 містах Росії і України. Площа складських приміщень компанії - понад 250 тис. кв.м. Оборот компанії в 2005 р. склав 3,4 млрд дол.