Клієнти "Київоблгазу" скористалися сервісами компанії понад 450 тис. разів
З початку року споживачі природного газу Київської області отримали понад 450 тисяч інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зокрема, за дев'ять місяців споживачі газу області отримали понад 400 тисяч консультацій Контакт-центру в телефонному режимі, більше 35 тисяч відповідей на електронну пошту і майже 13 тисяч онлайн-консультацій через Особистий кабінет.
Як відзначають в прес-службі, за рік компанія створила для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, ввела 5 нових способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування.
Згідно з даними компанії, найпопулярніша послуга серед споживачів - передача показань лічильника з 1 по 5 число - для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню.