Клієнти "Київоблгазу" скористалися сервісами компанії понад 450 тис. разів

НовиниЕнергетика    24.10.2016 - 09:25
Клієнти "Київоблгазу" скористатися сервісами компанії понад 450 тис. разів
Клієнти "Київоблгазу" скористатися сервісами компанії понад 450 тис. разів

З початку року споживачі природного газу Київської області отримали понад 450 тисяч інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Зокрема, за дев'ять місяців споживачі газу області отримали понад 400 тисяч консультацій Контакт-центру в телефонному режимі, більше 35 тисяч відповідей на електронну пошту і майже 13 тисяч онлайн-консультацій через Особистий кабінет.

Як відзначають в прес-службі, за рік компанія створила для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, ввела 5 нових способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування.

Згідно з даними компанії, найпопулярніша послуга серед споживачів - передача показань лічильника з 1 по 5 число - для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Поліція затримала 50 зловмисників, які намагалися захопити підприємство під Києвом Під Києвом правоохоронці затримали групу викрадачів людей
On Top