Клієнти "Київоблгазу" скористалися сервісами компанії понад 450 тис. разів

НовиниЕнергетика    24.10.2016 - 09:25
Клієнти "Київоблгазу" скористатися сервісами компанії понад 450 тис. разів
Клієнти "Київоблгазу" скористатися сервісами компанії понад 450 тис. разів

З початку року споживачі природного газу Київської області отримали понад 450 тисяч інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами газової компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Зокрема, за дев'ять місяців споживачі газу області отримали понад 400 тисяч консультацій Контакт-центру в телефонному режимі, більше 35 тисяч відповідей на електронну пошту і майже 13 тисяч онлайн-консультацій через Особистий кабінет.

Як відзначають в прес-службі, за рік компанія створила для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, ввела 5 нових способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування.

Згідно з даними компанії, найпопулярніша послуга серед споживачів - передача показань лічильника з 1 по 5 число - для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню.

Поліція затримала 50 зловмисників, які намагалися захопити підприємство під Києвом Під Києвом правоохоронці затримали групу викрадачів людей
Читайте в розділі

Правління "Нафтогазу" просить відсторонити главу "Укртрансгазу" Прокопіва

Лукашенко доручив знайти альтернативу російській нафті

Білорусь продовжила дію підвищених тарифів на транзит російської нафти

On Top