КМДА розробила схему руху транспорту на Подолі
У департаменті містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації (КМДА) розроблено остаточний варіант схеми руху транспорту на Подолі, який після затвердження Київрадою кардинально змінить Поділ. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Нова транспортна схема Подолу передбачає створення величезного пішохідного простору, що включить Андріївський узвіз, Контрактову площу, частину вулиці Сагайдачного від Контрактової до Андріївської, Поштову площу, пішохідну алею, сходи Магдебурзького права - пішохідно-велосипедний міст через Володимирський узвіз - Володимирська гірка. Створиться і нова пішохідна зона в районі Іллінської церкви, буде відновлено бульвар на Верхньому і Нижньому Валах.
"Статус пішохода стане пріоритетним на території Подолу. На більшій частині подільських вулиць, які будуть визначені як пішохідно-транспортні, будуть влаштовані пішохідні переходи, підняті до рівня тротуару. Тобто, переходячи дорогу не пішохід буде опускатися на рівень проїжджої частин, а навпаки - автомобіль повинен буде підніматися на рівень тротуару", - зазначає заступник директора департаменту Андрій Вавриш.
Підняті пішохідні переходи, по суті, є широкими лежачими поліцейськими, що змушують водіїв зменшувати швидкість, незалежно від того, знаходиться на них пішохід, чи ні, що стане найважливішим фактором збільшення безпеки пішоходів на подільських вулицях.
"Головна перевага розробленої схеми - ліквідація світлофора на перехресті Володимирського та Боричевого спусків, що забезпечить безперервний рух з Європейської площі на Набережно-Хрещатицьку та Набережне шосе. Взагалі, кількість світлофорів на Подолі після реконструкції скоротиться до мінімуму. У внутрішній вуличній мережі залишиться тільки один світлофор: на перехресті вулиць Братської та Андріївської, ще чотири світлофора з семи існуючих збережуться на Валах, де відбудеться велика реорганізація руху. Будуть ліквідовані перехрестя Верхнього і Нижнього Валів з вулицями Почайнинська та Житньоторзька, а ліві повороти з Валів будуть організовані тільки шляхом об'їзду прилеглого кварталу, у зв'язку з чим поміняють напрямок руху вулиці Костянтинівська і Межигірська", - зазначив Вавриш.
"Після реконструкції Поділ значною мірою втратить транзитну функцію. Схема організації руху вирішена таким чином, щоб, наприклад, стало абсолютно нераціонально об'їжджати через вуличну мережу Подолу регулярний затор на світлофорі біля Іллінської церкви. Цьому сприяє переважно односторонній режим руху на всій вуличної мережі, за винятком кількох двосторонніх вулиць. При цьому всі об'єкти на території Подолу, залишаться доступні для транспортного обслуговування", - пояснює один з авторів проекту Віктор Петрук.
"Програма розрахована на тривалий період і на різних етапах буде включати як просту реорганізацію руху, з використанням дорожніх знаків і дорожньої розмітки, так і повну реконструкцію окремих вулиць із заміною інженерії, адже більшість подільських вулиць давно просять капітального, а не ямкового ремонту", - зазначає Андрій Вавриш.