ua en ru

Кожна четверта сім'я в Запорізькій області має свій "особистий кабінет" на сайті "Запоріжгазу"

Кожна четверта сім'я в Запорізькій області має свій "особистий кабінет" на сайті "Запоріжгазу" Фото: газ (vl.104.ua)

Клієнти "Запоріжгазу" активно користуються і іншими дистанційними каналами для зв'язку з компанією

У 2017 році близько 30 тис. cпоживачів газу Запорізького регіону стали користувачами сервісу "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Даний сервіс постійно вдосконалюється: крім існуючих функцій передачі показань лічильників, перегляду стану розрахунків за газ, завантаження рахунків і здійснення платежів - з'явилася можливість зворотного телефонного зв'язку з оператором газової компанії. А нові платіжні сервіси через "Особистий кабінет" створюють можливості для розрахунків за газ без комісії.

У Запорізькій області " особистим кабінетом " користується кожен четвертий клієнт ПАТ" Запоріжгаз ". Це понад 107 тис. cпоживачів газу. Клієнти можуть оперативно перевірити стан свого особового рахунку, внести показання лічильника, простежити хронологію попередніх обсягів споживання і оплат у відповідному розділі", - сказав начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз" Олег Данілов.

Клієнти "Запоріжгазу" активно користуються і іншими дистанційними каналами для зв'язку з компанією. Наприклад з початку року контакт-центр обробив 110042 звернень. Ще 16063 тисяч разів клієнти скористалися голосовим меню (IVR).

Отримати консультацію клієнти "Запоріжгазу" можуть і за допомогою Особистого кабінету. З початку року, за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано 2327 консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотного дзвінка - Callback, якій з початку року скористалися 230 абонентів.