ua en ru

Виборча кампанія стала дуже дорогою через активну рекламу мажоритарників, - експерт

Роботу з виборцями багато кандидатів, які балотуються до Верховної Ради по мажоритарних округах, замінили прямою рекламою. Про це в інтерв'ю "Комерсант-Україна" заявив керівник департаменту реклами виконавчого секретаріату політради партії "Батьківщина" Віктор Уколов.

"Багато кандидатів по мажоритарних округах повірили, що роботу з виборцями можна не вести, замінивши її прямою рекламою. Тож дана кампанія, мабуть, найдорожча в історії парламентських виборів в Україні", - сказав Уколов.

Читайте також: П'ята частина респондентів РБК-Україна не бачить ніякої діяльності мажоритарників на своїх округах

У той же час він зазначив, що прямої залежності між сумою витрачених на рекламу грошей і кількістю отриманих голосів немає.

"Блискучий приклад - кампанія блоку Володимира Литвина, яка на минулих виборах була однією з наймасштабніших. Бренд "Ми" фігурував на всіх комунікаційних каналах. У підсумку блок набрав мінімальний прохідний відсоток - трохи більше 3%. Цього разу спікер навіть не створював партію і вирішив балотуватися по мажоритарному округу", - зазначив Уколов.

Експерт пояснив, що як додатковий фактор політреклама працює, але тільки нею вибори виграти неможливо - необхідно витрачатися, в першу чергу, на дії, а не на гасла.

Нагадаємо, вибори до Верховної Ради відбудуться 28 жовтня 2012 р.